השר דרעי מנקה שולחן: לא נשכנע חרדים לצאת לעבוד

    דוד לזר 3 Comment on השר דרעי מנקה שולחן: לא נשכנע חרדים לצאת לעבוד
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הכלכלה והשר לפיתוח הנגב והגליל, אריה דרעי מנקה שולחן – ומשנה את התפיסה שהנהיג קודמו בתקפיד. היום הוא הנחה את עובדי משרדו לשנות את התפיסה הקיימת ולעבור לתפיסה על פיה מרכזי ההכוון לקידום תעסוקת האוכלוסייה החרדית יפעלו לקידום פתרונות תעסוקה הן לגברים והן לנשים תחת קורת גג אחת ותוך התחשבות בצורכי האוכלוסייה.

    כ"כ על פי מדיניות השר, כלל הכלים לקידום תעסוקת החרדים יינתנו תחת קורת גג אחת באופן שייתן את השירות המיטבי לאוכלוסייה החרדית בכללותה – בשונה מהתפיסה של שר הכלכלה לשעבר בנט ושר האוצר לשעבר לפיד – שפנו בעיקר לשכנע את בני תורה בגילאי 22 ו-28 אשר קיבלו פטור מהצבא.

    השר דרעי אמר היום במהלך הדיון במשרד הכלכלה כי "מטרת ההחלטה היא לייעל את מרכזי ההכוון על מנת להקל על ציבור מבקשי העבודה, משפרי העבודה, והמעסיקים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שימו לב גואל ועקנין שם..

    2. 1

      אסור להאמין לאף מילה של אריה דרעי הוא רק הורס את המפלגה הוא מפלג את הציבור הספרדי ומחזיר אותנו לימים של הג'ובים שרק מי שמקורב לצלחת (המלוכלכת) הוא מקבל. אוהו מקבל… ואת כל השקופים משאירים בצד עד חודש לפני הבחירות שנזכרים בהם.. אז כתגובה ל 1. זהו שלא התגעגענו.. סליחה בעצם כן התגעגענו אבל לאלי ישי דוקא ולא לדרעי